viernes, 16 de febrero de 2018

LAU EGUN JAI

Orain dela oso gutxi lau egun izan ditugu jai, ni nire lagun baten etxera joan naiz lo egitera. Oso ondo pasatu dut eta beste bi egunetan ni joaten naizen kirol klubera joan naiz nire klubeko lagunekin. Lau egun auek oso lasaiak izan dira eta eskolara bueltako egunean oso nekatuta esnatu nintzen.
Imagen relacionada








Zeinen alperkeria berriro bueltatzea. Baina orrelakoa da bizitza. Martiartun (kluba) tenizera, pinponera, futbolera, padelera... Jolasten dut. Astebururo joaten naiz lagunekin egotera eta kirola egitera.
Zuek zer egin duzue lau egun auetan? Utzi komentarioetan. Agur.
Resultado de imagen de martiartu clubResultado de imagen de martiartu clubResultado de imagen de martiartu clubImagen relacionadaImagen relacionada

No hay comentarios:

Publicar un comentario