lunes, 3 de septiembre de 2018

AROTZ-ENEA

Orain dela 2 egun AROTZ-ENEAko kanpamendura joan nintzen. Super ondo pasa nuen, baina araso handi bat euki genuen janariarekin. Ez ziguten janari naikoa hematen eta gainera super txarto sukaldatzen zuten. Orko nutricionista esaten zuen beti jan behar genuela entzalada eta arrosarekin eta makarroiakin entzalada ipintzen zuten, ere dilistekin eta indabakin. Egun batean bakalaua ipini zuten eta nik hoiukatzen asi nintzen pozaren pozes, eta nola tziselarri nintzen komunera joan nintzen eta bueltatzean saltza arraro bat bota zidaten bakalaoan. dilisten purea zen.
Gerozeago crema botatzera nindoanean, zukaldariek eta nutricionista aragia patata frijituekin jaten ari ziren. Bakarrik olioa ogiaren jaten genuen, eta gauenan nire logelako geienak negarres ari ziren gozearen gozez... Baina janaria izan ezik zuper ondo pasatu dut, eta lagun pila bat egin ditut.

 Resultado de imagen de arotz enea

No hay comentarios:

Publicar un comentario