sábado, 8 de septiembre de 2018

NIRE OPORRAK

Opor hauetan lau lekuetara joan nahiz, baina hobeto hasieratik asalduko dut. Guk (nire ahizpa, ama, aita eta ni) pentsatu genuen nire amamaren etxera joatea, baina bidean pentzatu genuen arratzaldea Puronen (Puron Asturiaseko herri txiki bat da, Llanesen ondoan dago) pasatzea nire amama han etxe bat daukalako. Gero nire beste amamaren etxera joan ginen, ere herri txiki batean dago Sillaso (ere Asturiasen dago, Cangas del narcearen ondoan) deitzen da. Ondoren etxera bueltatu ginenean nire ahizpa parte artu zuen konkurtzu batean, oparia Valentziako Oceanografic-erako sarrera bat zen. Nire aita esan zion irabasten bazuen joango ginekeela, eta irabazi zuen. Orduan joan ginen, baina Valentziara joan baino lehen aste bat egon ginen Peñiskolan. Oceanografic-era ailegatu genuenean animali eta arrain asko zeuden izurdeak, marrazoak, beluagak (bale txikiak dira), morsak...
Oso ondo pasa nuen!!!

                                 




No hay comentarios:

Publicar un comentario