martes, 26 de septiembre de 2017

FUTBOLEKO LEHEN PARTIDUA

Resultado de imagen de futbolLarunbatean  futboleko lehen partidua euki  nuen. Lehenengo   nola  ez nuen arropa ez nuen nahi jolastu eta haserretuta negoen. Baina azkenean joan nintzen. Heldu  nintzenean futboleko ofizinetara  joan nintzen eta han kamiseta bat nire  tallakoa  bazuten galdetu nuen. Orduan almazenera bajatu 
ziren. Igo  zirenean kamiseta bat  niretzako  aurkitu zuten. Gero kamiseta jarri nuen eta entrenatzera  joan nintzen. Entrenatu eta gero pozizioak eman ziguten eta partidua hasi zen. Lehenengo lotsa nuen baina azkenean  oso ondo pasatu nuen.

4 comentarios:

  1. Este comentario ha sido eliminado por el autor.

    ResponderEliminar
  2. Este comentario ha sido eliminado por el autor.

    ResponderEliminar
  3. Nik zure lehen partidua ikustera joan nintzen.
    Zorionak irabazteagatik.

    ResponderEliminar
  4. Nik zure lehen partidua ikustera joan nintzen.
    Zorionak irabazteagatik.

    ResponderEliminar