martes, 26 de septiembre de 2017

LANDAK

Resultado de imagen de las landasOpor oso politak eta dibertigarriak pasatu nahi baldin badituzu Landetara joan. Landetan herri txiki bat dago Messanges izenekoa. Herrian Le Vieux Port izeneko camping bat aurkitu dezakezu. Campinean etxe antzeko karbanak daude zuk hor alokatzeko. Campingean gutxi gora behera 5 igerileku daude. Bi tobogan eta olatuen igerilekuak daude. Gomendatzen dizuet bizikletak eramatea. Bizikletan asko ibiltzen delako.  Itsasoa gustuko baduzu surf eskolak daude. Hondartza oso zabala, luzea eta lasaia da. Hondartza apur bat arriskutsua da baina sorosle asko daude.
Anima zaitezte!!!!!



Resultado de imagen de las landas camping le vieux port

6 comentarios:

  1. oso dibertigarria iruditzen da. :)

    ResponderEliminar
  2. oso dibertigarria iruditzen da. :)

    ResponderEliminar
  3. Este comentario ha sido eliminado por el autor.

    ResponderEliminar
  4. oso dibertigarria iruditzen da. :)

    ResponderEliminar
  5. Asko guztatu zait zure lana Irati eta espero dut datorren urteko udan ni ere Landetara joatea.

    ResponderEliminar
  6. Ni ere egon naiz urte onetan,eta oso ondo pasatu dut

    ResponderEliminar