viernes, 29 de septiembre de 2017

Malta

Urte honetan Maltara joan ginen.
Nire ahizpa, nire ama, nire aita, nire aitite, nire izeko, nire osaba, nire beste izeko eta nire beste osabarekin joan ginen. Hegazkinean ez ginen joan denok batera, ni atzean joan nintzen nire aita eta nire ahizparekin, nire ama nire izekorekin eta nire aitite nire nire osabarekin, nire beste osaba eta izeko Bartzelonan bizi direlako hurrengo egunean joan ziren. 
Han hondartzak harrizkoak dira eta plaztikozko sandaliak erabili behar genuen.  Hotelean bakarrik gozaldu egiten genuen, jan eta afaldu kalean egiten genuen. 
Egun batean ferriez joan ginen Cominora, hondartzan bainatzera, ura krisalinoa zen eta haintzulo asko zeuden. Uhartea oso txikia zen eta uretara iristeko harriak zeuden, baina gero beste guztia area zen.
                         
                   
                         OSO ONDO PASATU NUEN!!!
Resultado de imagen de malta comino la ventana azul

5 comentarios: