martes, 20 de febrero de 2018

LAPURDI

5 comentarios:

  1. Asko gustatzen zait sarrera hauek.erebai asko gustatu zait entzutea.Espero al dut beste proiectu batekin hau egitea
    berriro denok batera klasean

    ResponderEliminar
  2. Oso ondo pasatu naiz pojectua egiten taldelanean eta gera zure launen aurrea erakutzi eta azaldu.

    ResponderEliminar
  3. Oso ondo pasatu dut proiektua egiten, baina aurkezpenean urduri jarri naiz. Niretzako proiktuaren hoberena da taldean lanak egiten ikasten dugula

    ResponderEliminar
  4. Nik aurkezpenaren aurretik ez naiz urduri jarri. Hau, daukan gauza hoberena talde lanean egiten duzula eta horrela ikasten da. Niri asko gustatu zait egitea proiektu hau!!!!!

    ResponderEliminar
  5. ni aurkespenean ez nintzen egon urduri .zorionak oso ondo egin genuelako.

    ResponderEliminar