jueves, 15 de febrero de 2018

Igandeko eguna

                                     Igandeko eguna


Atzo gauean euki nuen sukarra eta gaur ere daukat sukarra. Ez dut gelditzen artzen zapiak nire zudurrari.
Goizean medikuntza eman didate berriro, euki dudalako zukarra eta ingelesa egin dugu aita eta ni. Nire ama zegoen beste lekuan garbitzen. Hoztean kalera joan bara hirurok, kalean geudenean nire gurazoak txinora nahi zuten begiratzeko bandeja bat baina ez zuten aurkitu geroago medikuntza erozi zuen nire aita farmazian artu behar genuelako.
Resultado de imagen de coro santagedaHori eta gero ogia erosi dugu, salda artu dugu tabernan batean eta etxera joaten geudenean talde batean santageda abesten zuten neskak eta beste taldea  mutilak ziren, santageda ere zeuden abesten baina beste lekuan.
Arratzaldean joango gara Etxebarrira ikuztera gure leheguzinara.


No hay comentarios:

Publicar un comentario