domingo, 25 de febrero de 2018

EGUNA FAMILIAGAZ

 Gaur nire familiarekin eguna pasatu dut, Zarautzera joan naiz urtarrilak 22an nire amonaren urteak izan ziren baina gaur igandea otsailak 25ean ospatu dugu familia guztia batu behar garelako. Nire lehengusinak Elena, Ainhoa, Sara eta Nadeth dira eta oso ondo pasatu dugu. 

Sagardotegi batera joan gara bazkaltzera eta nik txuleta bat eta arroz esnea eskatu dut. Lehenengo platera pikatzeko izan da. Gero nire lehengusinak Sara esan dit ea beragaz nahi dudan kotxean bajatu eta nik baietz esan diot. Bajatu eta gero Euromarrera joan gara zerbait hartzera eta zerbait hartu eta gero nire aitona, amona, nire ama, nire izekoa eta osabak amona eta aitonaren etxera joan dira nire amonaren oparia probatzera eta ni eta nire lehengusinak tabernan gelditu gara eta Ainhoak bere istagrama erakutzi dit eta azkenik denak agertu dira berriro eta ama, neba eta ni etxera joan gara denak agurtu eta gero.


HEMEN UZTEN DIZUET ZARAUTZEKO ARGAZKI BAT (Zarautz urrunean ikusten da) 



4 comentarios:

  1. ni ere oso ondo pasatzen dut nire familiagaz

    ResponderEliminar
  2. Este comentario ha sido eliminado por el autor.

    ResponderEliminar
  3. Este comentario ha sido eliminado por el autor.

    ResponderEliminar
  4. Esan zorionak zure amamari nire partez!!!

    ResponderEliminar