sábado, 10 de febrero de 2018

INAUTERIAK

Atzo inauteriak izan ziren eta ni gospel eta heavy metal mozorraturik joan nintzen. Eskolara heldu ginenean entsaiatu genuen, ondo atera zela uste dut. Gero patiorako txirrinak jo zuen baina gu klasean gelditu ginen otsora jolasten. Beranduago berriz txirrinak jo egin zuen eta denok urduri ipini ginen gurasoak noiz helduko ziren. 15 minutu beranduago maisuak prestatzen hasi behar genuela esan zigun eta ni gero eta urduriago jarri egin nintzen. Jaitsi ginenean gurasoak han zeuden.  Bosgarrenak izan ginen eta gainera gurea oso ondo gelditu zen. Disfrutatu egin nuen eta gureaz aparte 6. mailakoena gustatu egin zitzaidan.
🐼                                 

                                       INAUTERIAK BERRIRO IZATEA NAHI DUT !!!!!!!!!!!!!   




Resultado de imagen de heavy metal                               

No hay comentarios:

Publicar un comentario