viernes, 9 de marzo de 2018

ELURRA GALDAKAON!!!

Azkenean elurra Galdakaon!!! Azteazkenean  elurra egin zuen Galdakaon. Ni ez nintzen enteratu 8:06 arte. Ohean nengoen eta zortzirak ziren. Nire amari deitu nion esaten zortzirak zirela, eta berak esan zidan ez zegoela eskolarik. Orduan nik galdetu nion zergatik ez. Nire amak erantzun zidan elurra egiten zuela. Super super super pozik jarri nintzen eta horregatik jauzi pila bat egin nituen ohean. Gosaldu eta gero galdetu nion nire amari kalera joan ahal bagenuela eta baietz esan zidan. Ia parque guztietan egon nintzen, Plaza Gorrira izan ezik, baina batez ere Ardanzan lagun guztiekin. Hiper hiper mega super ondo pasatu nuen!!!
                                      
                                           BIZITZAKO EGUNIK ONENA IZAN ZEN!!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario