sábado, 31 de marzo de 2018

Zer da etxean egiten nagoena Aste-santuan?

Gehien dibertitu nauena margoztea, kampusa eta bizikletan ibiltzea izan da. Bi marrazki egin ditut eta oso ondo gelditu zaizkit nire ustez. Gaur bizikletan ibili naiz nire auzoan zehar. Aurreko astean saskibaloi kampus batera joan nintzen hiru egunetan, baina etxean bazkaldu eta arratsaldea etxean pasatzen nuen.Eta gainera eskolara joateko ordua baino lehen altzatu behar nintzen. Ni baino bi urte gehiagoko umeekin igo  ninduten eta merezi izan zuen, nahiko hobetu nuen. Orain asteartea heltzen denean beste kampamendu batera joango naiz saskibaloikoa izango da ere eta han egingo dut lo aste batez. Aurreko urtean goizeko ordubatetan sartzen ginen ohean eta bederatziak inguru altzatu. Han ere nagusiagoekin igo nintzen, baina ni baino lau urte gehiagokoekin. Zuek zer zaudete egiten?

Hit:                                   Kid buu:















4 comentarios: