jueves, 15 de marzo de 2018

TITANIC

Resultado de imagen de titanic jack y roseTitanic asko gustatzen zaidan pelikula bat da.Lehenengo aldiz Katalinen etxean ikusi nuen bere etxera joan nintzenean lo egitera.9:00etan hasi ginen pelikula ikusten baina lau ordu irauten zuenez hurrengo egunean bukatu genuen ikusten. Protagonistak hauk dira:Rose Calvert eta Leonardo Dicaprio .Tinanika eta bere naufragioa egiazko historioa da baina Ross eta Jackena asmatu egin dute. Oso pelikula romantikoa da eta zelan Jackek Rossen bizitza zalbatzen duen kontatzen da. Asko tardatu genuen ikusten baina pena merezi izan zuen. Nire  pelikula gustokoena da eta oso ondo pasatu nuen ikusten.
TITANIC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

9 comentarios:

  1. Pelikula ikusi dut eta oso polita da eta Jack...

    ResponderEliminar
  2. Pelikula ikusi dut oso polita

    ResponderEliminar
  3. pelikiula oso polita eta pena ere ematen du bain nire pelikula goztokoena da.

    ResponderEliminar
  4. Pelicula ni ere ikusi dut eta gainera oso interesgarria da.

    ResponderEliminar
  5. Pelikula ikusi dut oso polita da baina tristea ere, politena da... ja badakizu nork ezta???

    ResponderEliminar
  6. ni titanik ez dut ikusi baina Soinu-banda asko gustaten zait:):)

    ResponderEliminar