sábado, 31 de marzo de 2018

Huescan eskiatzen


Gaur, Sabiñanigon elurra dago egiten, eta, zer egin behar da elurra egiten dagoenean? Pentsatu pentsatu... Daukasu 10 segundu adibinatzeko. 9, 8, 7, 6, 5, 4, 3, 2, 1, 0. Esango dut.
(Ahal baduzu) Eskiatu behar da! Joan ginen Formigalera. Furgoneta aparkatu genuen eta joan ginen eskiatzera, ez nintzen jauzi aldi bat ere ez eta oso ondo pasatu nuen. Gero joan nintzen etxera eta blai-blai nengoen eskiatu eta gero joan nintzelako elurresko tobogan batera, eta egon nintzen denbora asko.

2 comentarios:

  1. Ni emen etxean lasai lasai, kampamendu atera joango naiz. Jo-pe: Pentsatu pentsatu... Daukasu 10 segundu adibinatzeko,
    zer? Pentsatu pentsatu... 10 segundu dituzu asmatzeko. Ajam-ajam. Ja-ja-ja. Irakurri testua berriro. Ez nago bronka botatzen baina Jo-pe... Ja-ja.

    ResponderEliminar
  2. Ze ondo elurretan ehhhh!!!

    ResponderEliminar