lunes, 26 de marzo de 2018

LIVE.LY

Live.ly aplikazio bat da eta oso dibertigarria gainera. Aplikazio horretan zure lagunak zuk egiten duzuna ikusi ahal dute. Adibidez, nik liburu bat irakurtzen banago eta live.ly bat egiten banago, nire lagunek liburua irakurtzen nagoela ikusten didate. Eta gainera zure lagunei live.ly hori guztatzen bazaie like eman ahal dute. Nik atzo live.ly bat egin nuen goizean eta 7000 like gutxi gora behera lortu nituen baina gero arratzaldean beste batzuk egin nituen Maiterekin eta pilo bat like lortu nituen. Momentu honetan 17,7K like ditut.

                    ASKO GUSTATZEN ZAIT LIVE.LY, PILO BAT LIKE DITUDALAKO!!!
Resultado de imagen de live.ly images

2 comentarios:

  1. Nik ez dakit nola egin (Zorionak Leire oso hondo atera zaizu)

    ResponderEliminar
  2. Oso ondo ateratzen zaizkizu live.lyak guapa!!!!

    ResponderEliminar