lunes, 9 de abril de 2018

ASTE SANTUKO OPORRAK


Aurtengo aste santuan Madrilera joan naiz oso ondo pasatu dut. Leku askotara joan naiz "A La Puerta del Sol", " Carlos Sainz Center Karting-era", Madrileko teleferikora, "La Plaza Mayor"...

La Puerta del Sol:
"La Puerta del Sol-en" jendetza handia zegoen. Plazan hainbat ikuskizun zeunden; adib: estatuak, dantzak, panpin hadiak...





















 Carlos Sainz Center Karting:
Karting-ean oso ondo pasatu nuen. Bi lasterketa egin nituen eta lehenengoan 9. postuan gelditu nintzen eta bigarrenean 2.-na. Nire aita ere parte hartu zuen eta bietan 2. gelditu zen. Nire neba beste pista batean jokatu zuen eta 3. gelditu zen.


  Plaza Mayor:
"Plaza Mayor-en "La Puerta del Sol" bezala hainbat ikuskizun zeunden; adib: estatuak, dantzak...

Teleferikoa:
Azkenik teleferikorq joan ginen. Bidaia 11 minutukoa da. Teleferikotik Madril guztia ikusten zen. Bidaia oso laburra egin zitzaidan.

ESPERO DUT BUELTATZEA!

No hay comentarios:

Publicar un comentario