domingo, 8 de abril de 2018

Castrora goaz

Igande goizea zen, ni eta nire anaia oso aspertuta geuden. Baina bapatean nire aitak esan zigun arratsaldean Castrora joango ginela. Ni eta nire anaia oso pozik eta urdurik geuden, ez garelako joan inoiz beste leku batera, ez dela "La Encina de San Silvestre".  Arratsaldea iritsi zen, jantzi ginen eta kotxean montatu ginen. Castrora iritsi bezain pronto argazki batzuk egin genuen paisaiarekin, eta gure gurasoekin. Geroago nire gurasoak kafe bat edatera joan ziren. Eta gero izozkia jan genuen. Izozkia hartuta horko itsasargi batera abiatu ginen. Beste argazki asko atera eta gero nire gurasoek esan ziguten etxera itzuli behar ginela baina ez kzskatzea, MacDonalsera afaltzera joango ginela eta gure salonean afalduko genuela partidua ikusten. Eta horrela bukatu zen eguna, ni eta nire familia oso posik.

Hemen daude guk ateratako argazki batzuk:






9 comentarios: