lunes, 9 de abril de 2018

Ezcarayn

Asteazkenean Ezcarayra joan nintzen lagunekin. Bi gau pasatu genituen eta patinetea eraman genuen. Valdezcarayra joan ginen eta nire lagunak eskiatzera joan ziren. Mendietara igotzeko "telesilletatik" joan behar zen eta ni hasieran beldur nintzen baina igo ginenean oso dibertigarria izan zen. Denak gela batera joan ginen eta han eski asko zeuden. Nire lagunek ikastaroak zeuzkaten eta gu bitartean elurrarekin ibili ginen eta menditik buelta bat eman genuen. Nire anaiak eta ni mendietatik igo ginen eta kroketa bat bezala bota ginen. Trineoak ezin ziren eraman. Geroago hamaiketakoa hartzera joan ginen,  "bokapizzak" eskatu genituen. Lagunek ikastaroa bukatu zutenean berriz "telesilletatik" jeitsi ginen.  Geroago trineoentzako pista batera joan ginen eta aldapatik bota ginen.

OSO ONDO PASATU DUT!!!!!

Resultado de imagen de ezcaray

No hay comentarios:

Publicar un comentario