domingo, 22 de abril de 2018

LEIREREKIN BIBEROAN

Igandean  Leirerekin eta gurasoekin  biberora joan nintzen. Teniseko pistan bolibolera jolasten egon ginen. Gero parrilla libre bat hartzeko itxaron behar izan genuen. Nire aitak parrillan okela egin zuen. Jan eta gero  Leire eta ni tabernara joan ginen bi isoski hatzera .Isoskiak jan ondoren mahai jolasetara jolasten hasi ginen biak . Frontoira jolastera joan ginen .Lehenengo Leire eta ni jolasten hasi ginen gero Leireren aita eta ni ,beranduago nire aita eta leireren aitak jolasten zuten. Azkenean berriro Lerirek eta nik jolastu genuen. Zortziretan etxera itzuli ginen.

                               OSO ONDO PASATU NUEN!!!!



Resultado de imagen de Vivero galdakao

3 comentarios:

  1. Ni nahi dut bibero batera joatera hartzeko landare bat :)

    ResponderEliminar
  2. Nik ere igandean biberoera joan nintzen

    ResponderEliminar
  3. OSO ONDO PASATU GENUENNNNNNN!!!!!!

    ResponderEliminar