jueves, 11 de enero de 2018

Askaria lagunekin eta familiarekin

                                            Askaria lagunekin eta familiarekin

Gabonetan Etxebarrira joan ginen baina aurkitu ginen kotxe-ilara batekin. Ailegatu genuenean Manuela eta Conchi txurroak egiten zeuden eta Toñi laguntzen.
10 pertsona ginen egongelan jaten txokolatea, txurroak, bizkotzoak eta gailetak.
Ni bi taza txokolate edan nuen txurroarekin eta beste janariarekin.
Gero, nire lehengusina Junerekin joan ginen jolastera. Bion artean errege eta erreginetara jolastu genuen.
Ostean, Junek eta biok argazki bat egin genuen familiari eta lagunei. 13 edo 14 argazki atera genizkien.
Toñi oparitu zidan panpin antzeko bat, marrigorringo bat zen.
Hori pasatu eta gero etxera joan ginen. Etxean laranja bat jan nuen.
Itsasontzi gudara jolastu genuen aita eta biok. Oso ondo pasatu nuen lagunekin, lehengusinekin eta eta aitarekin jolasten.


Imagen relacionada

No hay comentarios:

Publicar un comentario