lunes, 22 de enero de 2018

Goku ultraistinto




           Asteburu honetan marrazki hau marraztu egin dut:
Nire bizitza osoan egin dudan marraski onena dela uste dut, baina agian hobeago bat egin dut, baina ez dut uste. Lau ordu inguru eman ditut asteburu honetan marraski hau marrazten, asko kostatu zait baina merezi duela uste dut. Arazoren bat ere izan dut marrazten. Hurrengo bideoan marrazten ari dela mozketa bat egiten du, eta gorputz osoa marraztuta agertzen da, horregatik ikusi nuen bigarren bideoa baina niri ez zait bidioan bezain ondo atera. Eta gainera nik ez ditut bidioan dituen material guztiak. Ere odola, itzalak eta beste hainbat gauza nire modura egin ditut eta gehiago gustatu zaizkit. Eskuetan izan dut arazo handiena, bideoan ez zuelako irakusten zelan egin eta bideoak bilatzen hasi nintzen, eta aiii zelako desastreaaa!!!!
 Bueno norbaitek interesa badu marraztean hemen uzten ditut bideoak eta aguuuuuuurr!!!!!!!!!!!!           

                                                                                                                           

No hay comentarios:

Publicar un comentario