martes, 9 de enero de 2018

IRATIREKIN PASATU DUT ARRATSALDEA

Asteartea da eta gaur Irati eta ni liburutegian gelditu gara, ni lehenengo Olaia eta Junegaz joan naiz liburutegira eta gero Iratirekin batu gara, Irati, Olaia, June eta ni egon gara baina June eta Olaia 18:00 joan dira eta Irati eta ni gelditu gara. Orain liburutegian gaude eta ni sarrera hau egiten ari naiz. Lehenago Erein plataforman ibili gara eta gauza batzuk ez ditut ulertu eta Iratik lagundu egin dit.  Orain cromebookekin gabiz eta Irati dago sartuta en ALIMENTOS SALUDABLES. Oso ondo pasatzen ari gara eta ni oso ondo pasatzen ari naiz cromebookagaz.  Liburutegiakoari liburu bat eskatu diogu eta bihar iritsiko dela esan digu, liburua hartu dugu gero gu biak bantzeko eta horrela biak irakurriko dugu. Gero irakurri duenak liburutegikoari eman ordez besteari ematen dio. Oso ondo pasaten dugu gu biak, eta barre asko egiten dugu. 





No hay comentarios:

Publicar un comentario