domingo, 7 de enero de 2018

asteburua Encinan


Aste honetan gauza asko gertatu dira. Asteazkenean Encinara joan nintzen, eta bidean elurra egin zuen. Bidean ia ia guztia elurra egon zen. 

Imagen

Nik Spiderman homecoming  filma super ona bidean ikusi nuen. Nire anaiak eta biok bidea oso ondo egin genuen. Hurrengo egunean  nire "izeko" ezagutu nuen. Eva deitzen da eta oso jatorra eta polita da, edo hori iruditu zitzaidan niri.

Imagen

 Nire lagunak hortik ez ziren agertu  txarribodatik zeudelako. Nire izeko jatera eta afaltzera geratu zen, super ondo pasatu nuen berarekin. Hurrengo egunean, azkenean nire lagunak agertu ziren, egun super ona pasatu nuen beraiekin (Pablo eta Ruben deitzen dira, Pablok urte bat gehiago du eta Ruben urte bat gutxiago.) Gero arratsaldean Kirby planet robobot jolasan (nik  sarrera bat egin dut jolasa hitzegiten ikusi nahi baduzue) eta eguna super ondo bukatu zen. Azken eguna hor egoten bukatu zen ni oso triste negoen ez nuen nahi Encinatik atera. Goizean Dragon Ball-era jolasten egon ginen asteburu super ona izan zen. Arratsaldea izan ezik.

Nire lagunak jolastera etorri ziren, hori ez da txarra eta beste lagun bat lehenengoa joan zela zortea euki zuen. Bera joan eta gero arkumea eta txakur bat nire jardinera brinko egin zuten eta txakurra arkumea jarraitzen hasi zen hil egiteko. Nire familiak eta nire lagunek golpeak entzuten genituen azkenean atera ginen zer gertatzen zen eta bapatean arkumea jardineko parte batean erdi hilda odoletan. Ni eta nire familiak pentzatzen genuen Pabloren txakurra zela. Hori oso txarto iruditu zitzaidan. Bueno, hori pasatu da. Itzulian ez zen elurra egin niri ez zidan importa, ni Dragon Ball la Resurreccion de Freezer ikuzi nuen beste pelikula super ona. Azteburu ona pasatu nuen  azken eguna izan ezik... nire etxera itzuli besain lazter ekipajea desegin nuen eta eskolara bueltatzeko prest nengoen.   

1 comentario: