jueves, 11 de enero de 2018

Nire gabon egunak

                                        Nire gabon egunak

Atzo 8:38etan altzatu nintzen, baina gero berriro oheratu nintzen oso urduri nengoelako. Nik pentzatzen nuen beharbada Olentzero ez zela etorriko.
Imagen relacionadaAltzatu eta gero guztiok gosaldu baino lehen, opariak zabaldu genituen eta amari oparitu zion erloju bat, segurazki enteratu zen apurtu zaiola bestea.
Aitari galtzerdia oparitu zion, berdina,  enteratu zen eta oparitu zion Olentzerok.
Ni izan nintzen azkena opariak zabaltzeko eta zabaldu eta gero: telarra 365 ipuin lo baino lehen eta ile apaintzeko panpina ere.
Gosaldu eta gero, amamaren etxera joan ginen jostailuak hartzeko. Jostailu horrekin ahal duzu egin: panpinak, poniak, zaldiak, pertsonak, etxeko tresnak...
Gero, lehengusina Aneren, izeko Lumiren eta osaba Albertoren etxean Olentzerok utzi duena hau da: musika entzuteko aparatua, eta tangram-a.  Nik egin dut telarrarekin panpin bat egin dut nik bakarrik ez dut eskatu nire amari laguntza.

No hay comentarios:

Publicar un comentario