domingo, 6 de mayo de 2018

AITITE ETA AMAMAREN URREZKO EZKONTZAK

Larunbatean aitite eta amamaren urrezko ezkontzak izan ziren.
Ni 10:00 partidua izan nuen, partidua irabazi eta bi gol sartu ondoren  etxera heldu nintzen.
Etxean jantzi egin nintzen eta ordu bietan Andra Mari jatetzera joan nintzen.Heldu nintzenean terrazan argazkiak eta argazkiak atera ginen.Jateko ordua zen eta ni nire lehengusuen ondoan jarri nintzen (Olaia, Unai, Jon eta Ander).
Jaten bukatu genuen eta opariak hartzera joan ginen, Olaia eta ni lore sorta hartu genuen eta Unai,Ander eta Jon argazkiko liburua. Geroago plaza gorriko tabernetara joan ziren, ni lagunekin urretara joan nintzen.
Gaueko 12:00etan heldu nintzen etxera,Cola Cao bat eta ohera telebista ikustera joan nintzen.
OSO ONDO PASATU NUEN!!!!!     
Resultado de imagen de cincuenta años de casados bodas de

No hay comentarios:

Publicar un comentario