lunes, 14 de mayo de 2018

D'ZANP

D´ZAMP
D´ZAMP dantza lehiaketa bat da. Maiatzaren 5ean izan zen, larunbatean. Pilar Leivarekin joan nintzen,(Pilar Leivas gehiago jakin nahi baduzuesarrera bat egin dut) dantza eskola batekin ,euuskalduna Jauregian izan zen eta goizeko 7 :30etan esnatu nintzen 8:45tan egon behar nintzelako han. Fraka handi batzuk eraman behar genituen, pantalon croppet izenekoak. Eta ilean moño baju bat ere eraman behar nuen.Moñoa donuts batekin egin nuen eta pila bat orkilla jarri zizkidan nire amak moñoa ez jausteko baina azkenan pena merezi izan zuen.Oso onso egin genuen dantza eta abestia UNTITLED deitzen zen.4. geratu ginen eta andereñoa emozionatu egin zen.
OSO ONDO PASATU NUEN!!!








5 comentarios:

  1. Ze polita da bideoa, oso ondo dantzatu zenuten!!!!!!!!!!!!!!!!1

    ResponderEliminar
  2. ESKERRIK ASKO GUAPAAAA!!!Seguru zuk hobeto egiten duzula , eta muxuak Galdakaotik

    ResponderEliminar
  3. ya claroooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo!!!!!!!!!!

    ResponderEliminar
  4. ze ondo dantzatu duzue, bikain atera dago!!!

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Eskerrik asko , lan asko egin dugu baina azkenean ondo atera da!!!

      Eliminar