lunes, 14 de mayo de 2018

Navalagamella

Zer da Navalagamella???
Navalagamella herri txiki-txiki bat da. 2000 biztanle edo ditu urtean. Ni hara joaten naiz oporretan eta jaietan. 
Orain jaiak dira, eta barrakak eta guzti daude, baina ez Galdakaokoak bezala: txikiagoak dira eta ere gutxiago daude. 
Beste egunean, larunbata, Manu Tenorio etorri zen abesten. (Nik ez dut ezagutzen) Abestiak ez dira nire gustukoak baina kontzertuko lehenengo partea ikusi behar izan nuen.
Klasera bueltatuko naiz hurrengo astelehenean.
Resultado de imagen de navalagamella
Hau plaza da. (Orain ez dago elurretan)
Oso ondo pasatzen ari naiz!!!
Imagen relacionada
Honen aurrean dago nire etxea.
Resultado de imagen de navalagamella biblioteka foto
Hau liburutegia da.

2 comentarios:

  1. Ondo pasa Uxue!!
    Eta etxerako lanak egiten saiatu, bestela...jeje.
    Laster arte!!

    ResponderEliminar
  2. Ze ondo pasatzen ari zaren heeee...
    Hurrengo batean gonbidatu niere!!!

    ResponderEliminar