domingo, 13 de mayo de 2018

ASTEBURUA LONDRESEN

Ostiralean  Londresera joan nintzen nire izeko eta nire osabarekin.
Egun horretan hiru orduz ibili ginen eta hotelera oso nekatuta heldu nintzen. Larunbatean tour gida bat egin genuen eta Londres osoa ikusi genuen: Big-Ben, Londreseko Torre eta Zubia famatua, Trafalgar, Parlamento,Downing Street, National Gallery, Downing Street, autobus tipikoak, deitzeko kabinak, Noria( Londreseko begia deitzen da)...Igandean goizez Victoria and Albert museoan egon ginen, han gauza asko ikusi ditugu aintzinakoak, gero Camden Town merkatura  eta arratsaldez Gandi lorategira joan ginen, han urtxintxak asko ikusi genituen. Londresen dana oso garestia da eta janaria ere bai. Jendeak pizza, hanburgesa, saltxitxak, nuggets...jaten dituzte. Astelehena Galdakaora bueltatuko naiz, ze pena!!!!baina  onena da aireportuan zona Vip-ean egongo naizela. Nire bidaiarik onena izan da onartino!!!!!.





2 comentarios: