domingo, 27 de mayo de 2018

Ekaitza nire kanpingean!!!!!!!!

Ni ostiralean kanping-era joan nintzen eta ekaitza egiten hasi zen. Kanping-ean tximista asko egon ziren, trumoi asko eta euri zaparrada itzela. Arraroena bero egiten zuela zen. Denok igerilekura joan ginen eta ura oso hotz zegoen. Bat-batean eguzkia atera zen eta kanpoko ur parkera joan nintzen nire anaia nagusiarekin. Ur parkean ontzi bat zegoen eta nik nire anaiari buelta emateko esan nion ura nire buruan jausteko.  Buelta eman zion eta ura igerilekukoa baino askoz hotzago zegoen. Gero berriz igerilekura joan ginen korrika eta jauzi batez sartu egin ginen. Gero berriz modulora joan eta berriz, tximistak eta euri zaparrada botatzen hasi zen.
       Asko gustatu zait kanping-era joatea !!!!!!!!!!!!!!!
Resultado de imagen de truenos
  

No hay comentarios:

Publicar un comentario