jueves, 30 de noviembre de 2017

AINHOA ETORRI EGIN DA!!!

Ainhoa praktiketan dagoen irakasle berria da. 20 urte ditu eta Galdakaon bizi da, andreñoa izatera etorri da eta gauza asko ikasiko ditu.

 Lehen Unai egon zen baina orain Ainhoa etorri da.

 Gu zarata asko ateratzen dugu eta zeguramente Ainhoak askotan pentsatuko duela maisuak zenbat pazientzia eduki behar duen horreterako. Bera, oraintze bertan etorri da eta oso lotsatuta egon behar da ziur azki. Niri oso jatorra iruditzen zait eta zuei? 
 Ipini mesedez komentarioetan.

 Bera, urtarilak 26rarte egongo da gurekin, ni oso ondo pasatu nuen Unairekin eta espero dut Ainhoarekin ere. Nik uzte nuen Durangokoa zela baina ez, Galdakaokoa da. Baina Durangokoa bazen, egunero oso urrutitik etorri beharko zen. Bera joaten denean merendola sorpresa bat egingo diogu, ezta mausu?

Merendolaren egunean  txutxeak edukiko ditugu eta gailetak Iratiren urtebetetzea delako urtarrilak 27 baina larunbata denez orduan gailetak aurreko egunean edukiko  ditugu. Niri esan didate maisuak eskatu duela norbait praktiketan berak ezin duelako gurekin bakarrik ateratzen dugun zaratarekin. :) :)
Ea ba zelan zuzendu ditu asterketak Ainhoak.

2 comentarios: