jueves, 2 de noviembre de 2017

GABONAK

Gabonak laister izango dira. Nik gabonetan familiagaz afaltzen dut eta oso urduri egoten naiz hurrengo egunagatik. Ni igual goizeko 5tak-4retan joaten naiz etxera oso ondo egoten garelako amamaren etxean. Hurrengo egunean beti- beti esnatzen garenaen korriketan oparien bila joaten gara. Nik opariak zabaldu eta gero beraiekin jolasten dut baina lehenago paperak eta lurreko gauzak batzen ditut eta gero bai opariekin jolastera noa. Bueno segun ze opari den, jolasten dut edo ez. Nik oso ondo pasatzen dut gabonetan eta zuek? Ipini komentarioetan eta oso ondo pasatu gabon hauek.


5 comentarios:

  1. horaindik hasko faltatzen da

    ResponderEliminar
  2. Katakin zuk zer ezkatuko duzu gabonetan?
    Nik eskatuko dut telar bat baina ez dakit gehiago

    ResponderEliminar
  3. ez da faltatzen asko Enara

    ResponderEliminar
  4. Ni asko nahi dut gabonak eltzea

    ResponderEliminar
  5. je je je je rrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

    ResponderEliminar