domingo, 5 de noviembre de 2017

Sarriaren txangoa, setak bilatzera.

                                     Sarriaren txangoa, setak bilatzera



Atzo Sarriara joan ginen Iraia I, gure gurasoekin eta ni.
Sarria Araban dago, Gorbeiako parkean.
8:30an egon behar ginen Gandasegian. Bi atobusa zeunden eta guk urdina kolorekoa sartu  ginen gustiok.
Gazte batek esan zuela gure kabuz joango ginateke eta 11:00an egon behar ginela lehenengo lekuan.
Sarrian zuhaitz asko eta asko zegoen. Parke bat zegoen.
Guk setak hartu genituen baina ez gekien zer motak ziren batzuk, beltzak ere ez genekien zer diren.
Paisaia oso polita izan zen. Dena beta zegoen zuhaitzez eta lurrean hostoak. Argazkiak atera ginen. Gero, ordua izan zen joateko hamaiketakoa hartzera, bokatan lomoarekin eta piperrarekin jan genuen ere beroa zegoen.
 
Ostean pelikula bat ikusi genuen Iraia eta ni, baina azkenean joan ginen jolastera aspertzen ginen.
Parkera joan ginen eta jolastu genuen pelikula bukatu arte. Bukatu zenean pelikula autobusara joan genuen eta Gandasegin utzi ziguten autobusa.
Arratzaldean 5:30an geratu genuen Iraiarekin prestatzeko gausak. Jolastu genuen Gandasegiko eskolan nire lagunekin. Azkenean etxera joan nintzen nire gurasoekin eta pelikula bat ikusi genuen hirurok. 







No hay comentarios:

Publicar un comentario