jueves, 2 de noviembre de 2017

PEÑISKOLA

Peñiskola, herri bat da. Ni txikitan hara joaten nintzen nire aitite eta amamarekin. Super ondo pasatzen nuen. Nire leku gustokoena zen eta oraindik da, beti joaten nintzen oporretan 2 urtetik. Peñiskolan serie bat egin zen. Horrela deitzen da:"El chiringuito de Pepe". Niretzako politena gaztelua da. Gazteluan gauza pilo bat daude, adibidez: tabernak, dendak... Lurra zapaldutan harriak nabaritzen dira.

                                    OPORRETAN HARA JOAN BEHARKO ZARETE
                                            OSO ONDO PASATUKO DUZUE ETA!!!
                                 


11 comentarios:

  1. Este comentario ha sido eliminado por el autor.

    ResponderEliminar
  2. Leire, inbidia emanten didazu eta oso polita zure dargazkia

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Este comentario ha sido eliminado por el autor.

      Eliminar
  3. se monaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :)

    ResponderEliminar
  4. berdin pentsatzen dut ze politaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa eta monaaaaaaaaaaaa =) =) =)

    ResponderEliminar
  5. oso polita zaudeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

    ResponderEliminar