domingo, 12 de noviembre de 2017

GUATEMALA

Nire izeko eta nire osaba Guatemalan daude. Beraiei asko gustatzen zaie bidaiatzea, eta horregaitik urte honetan bidai hori aukeratu dute.  Argazki batzuk erakutziko dizkizuet:

Hau  Chichicastenangoko merkatua da. Frutak, janaria, arropa... saltzen dituzte. Nire osabak esan dit jendea oso pobrea dela baina oso jatorra.                                                               
   Merkatuan, umeak ere lanean daude.                     Hemen ikusten duzuenez zapata garbitzaile bat dago.
   Zapata garbitzaileek zapatak garbitzen dituzte.       






 
Atitlaneko lakuan ere egon dira, sumendiarekin alboan.
Leku oso polita denez jendea leku horretan ezkontzen da.
Nire izeko eta nire osaba lakuko hotelean geratu dira.
Hortik ikuspegi zoragarria ikusten da.


No hay comentarios:

Publicar un comentario