martes, 28 de noviembre de 2017

NIRE URTEBETETZEA

Atzo, (domekan) nire urtebetetzea ospatu nuen. Lehenengoak etortzen, nire izeko osaba eta lehengusinak izan ziren, nire ama janaria prastatzen zegoen eta konturatu zen ez zeukala ogi askorik eta "QUOP"ra bidali ninduen eta bueltan, nire amama, aitite beste aitite bat eta osaba etorri ziren,giltzak hartzekotan nijoan eta nire bi lehengusina, izeko eta osabe etorri dira. jan ondoren nire lehengusina musical.ly egin nahi zuen eta egin genuen(nire beste lehengusinak ere ba du eta @mireia pascu_ du izena). Opariak ere egin didate:patinak, "totto"ko mochila bat eta " pantera rosa"ren pijama bat




2 comentarios:

  1. Espero dut oso ondo pasatzea, eta opariak asko gustatzea.
    Eta zenbat pertsona zineten urtebetetzean??

    ResponderEliminar