viernes, 8 de diciembre de 2017

Aitaren istripua

                                                            Aitaren istripua


AITAREN BESOA
Nire aitak istripu bat euki zuen atzo,  biok karrera bat egingo genuen Jeros arte baina aitak hegan egin zuen apur bat eta jausi zen ere aurrerantza joan zen aitak.
Gero urtebetzera joan nintzen eta oso ondo pasatu nuen Iraia.F.
Ostean ama lehenegusina eta ni Gambrinusera joan ginen, bueno ez da deitzen Gambrinus, orain deitzen da "Dog & Fox".
Jatetxe batean joan ginen afaltzera. Jatetxean nire aitak esaten zuen mina zeukan gehiago eta nire ama eraman zion ospitalera eta nik aprobetzatu nuen nire lehenengusinen etxean lo egitea. Goizean jakin nuen nire aita apurtu zuela besoa eta igeltsoa ipini diote medikuek.




No hay comentarios:

Publicar un comentario