sábado, 16 de diciembre de 2017

OSTIRALEAN ,LARUNBATEAN ETA IGANDEAN GAIXORIK



                                                                 HOSTIRALEAN ,
                                                                      LARUNATEAN
                                                                                         ETA
                                                                                    IGANDEAN
                                                                                                    GAIXORIK




  1. Ostiralean gauean gaixorikjarri nintzen eta nire ama ospitalera dititu zuen
  2. Hurrengo egunean  8etan osptalera joan nittzen eta madikuak esan zidan faringitis nuela.
  3. Etxxera eldu nintxenean ohera joan nintzen eta sukarrarekin hasi nintzen.
  4. 2ordu eta gero obeto zentitzen nintzen eta ordun jatera joan nintzeneta  apenas ez nuen jan.
  5. Jan eta gero ohera joan nintzen eta gero puntillo egitera joan nintzen.
  6. Puntillo egin eta gero ohera joan nintzen vaina zukarra rekin berriro hasi nintzen .  




                                   ¡OSO TXARTO PASATU NUEN!







































No hay comentarios:

Publicar un comentario