jueves, 14 de diciembre de 2017

Formigalen ezkiatzen

Asteburu honetan nire lagunak eta ni joan ginen Formigalera ezkiatzera, hotz itzela egiten zuen
- 4ºC egiten zituten, teleaulkietan hori baino hotz handiagoa, salto egiteko leku asko zeuden.

Lehenik joan ginen pista urdinetik baina gero ikusi genuen izotza zela, joan ginen hortik, txanda egin nuen eta albo batetik jaitsi nuen. Gero pista gorritik joan ginen, eta, urdinak baino errezagoak ziren, ez zen izotza, bakarrik elurra, gero ikusi genuen lo egiteko iglu batzuk mendietan, teleaulki bat gelditu zen pertsona bat jausi zelako, ezkerrak ez zela hil! Pista beltzetara ezin zen joan elur gutxi zegoelako, kafetegi baten ondoan kotxe bat zegoen plataforma baten gainean.

Ezin nituen mugitu eskuak, izoztutak nituen, joan ginen etxera eta ni, ziztu bizian, joan nintzen sofara joan nintzen eta gero tapatu nitzen mantarekin.

No hay comentarios:

Publicar un comentario