martes, 5 de diciembre de 2017

NIRE AMETSA


       

Gau guztietan gurutzaldi batera joaten naiz nire ametsetan. Nire ametsa denez, guztia dohainik da eta nahi dudan lekuetara joaten naiz. Pasa den gauean, Caribetik irten zen, eta nire aita Norvegiara joan nahi duenez Norvegian gelditu ginen txango bat egitera. Norvegian aintzinako bikingoen  herria ezagutu genuen, hau da: Halogaland.
Itsasontzi barruan denetarik dago. Nahiz eta itzasontziaren gela txikia izan, harrigarria da.  Barrualdean igerileku erraldoi bat dago eta txirrista pilo bat ditu. Gero, gauean, festa bat antolatzen da, eta dantzatu eta abestu egiten dugu.
   
Resultado de imagen de halogaland vikingos                                               
Resultado de imagen de halogaland vikingos










 

SUPER AMETSA!!!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario