domingo, 10 de diciembre de 2017

OSTIRAL ETA LARUNBAT BIKAINAK !!!

Ostiralean, zinemara joan nintzen nire aita eta amarekin Zubiartera (Bilbon). Wonder pelikula ikusi genuen. Oso polita eta pixka bat tristea da. Ume bat, Auggie izenekoa txarto jaio zen itxuraz. 27 operazio egin zizkioten. Bera etxean ikasten zuen, beldurra zeukalako eskolakoek bere itxura ikusteaz. Egun batean, bere amak esan zion eskolara joateko baina beldur asko zeukan. Hurrengo egunean eskolara joan zen. Jende guztia bere aurpegia ez ikusteko kasko bat zeraman. Azkenean lagun asko izan zituen. Importanteena ez da itxura baizik eta portaera. Ah!!! eta ikusi behar duzue pelikula familiarekin, super polita da eta!!!
Larunbatean, nire amamaren etxera jatera joan ginen nire aita, ama, nik, nire izeko eta osaba. Nire izeko, bi koballa dituenez, bazkaldu eta gero bere etxera joan naiz koballak ikustera. Koballa bat ama da eta bestea semea. Amak Sussi du izena eta bere semea Torete, potoloa delako. Torete bere ama baino handiagoa da. Biak ia kolore berdina dute baina semearen aurpegia marroia da eta bere amarena aldiz, zuria. Sussi oso beldurtia eta Torete oso azkarra da. Beti daude kakak egiten.

               
Resultado de imagen de wonder                   

No hay comentarios:

Publicar un comentario