jueves, 21 de junio de 2018

5.MAILA

5.mailan super ondo pasatu dut nire lagunekin eta Jorgerekin. Atzo Hañanako gatz aranera joan gara, Zuhatzu Kuartangoko pistinetara joan ginen eta han denak batera bota ginen bombaz. Izozkiak ere erosi genituen eta Naiarari korneto bat  tokatu zitzaion dohainik. Inauterietan ere oso ondo pasatu nuen. Musica eskolara joan ginen eta hor abestu, dantzatu, jolasak egin eta ondo pasatzera joan ginen. Euskararen astean puntu asko lortu genuen eta horregatik, txango bat lortu genuen. Txangoa, elexaldera joatea eta bide berri bat ezagutea zen saria. Durangoko astronomia gelara joan ginen. Hainbat gauza egin genituen: entrebista egin genion Estebani, pisatu ginen Ilargian, Marten etb zenbat pisu eukiko genuen, teleskopio batetik begiratu genuen... Matematika gainditzea espero dut baina beste guztia ere. 6. mailan Matematika hobetu behar dut. Jorge maisurik onena izan da oinartino eta espero dut 6. mailan ere izatea. Enara, Irati, Katalin, Lucia, Maider, Maialen, Izaro eta denak asko lagundu didate 5. mailan eta espero dut 6. mailan horrela ere izatea. Lagun berri asko egin ditut eta oso onak gainera.
LABURPENEAN SUPER SUPER ONDO PASATU DUT 5. MAILAN!!!!!!!!!!!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario