jueves, 21 de junio de 2018

Kurtsoko gauzarik politenak eta interesgarrienak

Kurtzo onetan gauza hasko egin ditugu batzuk super politak eta bezte gauza batzuk oso interesgarriak.

Nire gauza guztokoenak enpatiako katea eta blogerko bideoak egiten genuenak,pistinak atxokoak...

oso hondo pasatu dut kurtzo onetan eta lagun berriak egin ditut,talde guztietan oso hondo pasatu dut.

Pertsona batzuk kurtzo hasieran zartzen ziren nirekin baña orain ondo nago.Atzo pistinetara joan giñen

eta lehenengo salinesetara joan giñen eta han gatza nola egiten zen erakuzten ziguten eta gero autobusa

hartu eta pistinetara joan giñen 6km tardatu genuen salinesetik pistinetara.Lehengo pistinak joango

giñenak apurtu ziren eta gero pistinetako saintzailea etorri zen salinezetara eta gero Jorge deitu zuen

beste pistinetara ondoan zeudenak eta horretara joan giñen.Oso hondo pasatu nuen eta lehengo

guztiak txikiak zeren pentzatu genuen eta ez garela kabitzen pentzatzen genuen baña gero leku

hasko zobratu zen.Kurtzo onetan oso hondo pasatu dut eta Jorge oso majua da eta niretzat nire maisurik

lasaiena da.ESPERO DUT ZUEN GUZTOKOA IZATEA ETA KURTSO ONETAN ONDO

PASATU BADUZUE KOMENTARIOETAN IPINI.











No hay comentarios:

Publicar un comentario