viernes, 8 de junio de 2018

BIZKAIDATZ 4.EDIZIOA

BIZKAIDATZ 4. EDIZIOA
Asteartean ,  Maiatzaren 29an , Bizkaiko Foru Aldundiko liburutegian (Bilbon),   Bizkaidatz txikiko 4. edizioko sari banaketa izan zen. Pertsona hauek etorri ziren ni ikustera: Jorge , Uxue , Katalin , Paule nire ahizpa , Enara , Maialen , Daniela eta Leire.
Arratsaldea izateko pertsona asko etorri ziren ni ikustera eta oso eskertuta nago pertsona hoiek ni ikustera etortzeagatik. Maialen nire kotxean etorri zen eta 10 minutu lehenago heldu ginenez pixka bat itxaron behar izan genuen. Azkenean sartu ginen neska bat hasi zen hitz egiten eta oso hitz politak esan zituen. Gero Toti Martinez de Lezeak eta Leire Bilbaok hitz egin zuten. Leirek euskeraz eta Totik gazteleraz. Ni izan nintzen lehenengoa saria jasotzen eta oso gustura sentitu nintzen saria hartzean. Ez zen oso luzea izan baina oso ondo pasatu genuen.





2 comentarios: