domingo, 3 de junio de 2018

NIRE ASTEBURUA

Resultado de imagen de mascaras de teatro con fondo tumblrAsteburu honetan oso urduri egon naiz. Kultur Etxean antzerki bat egin dut nire lagun batzuekin. Eta gainera nire boleiboleko entrenatzailea etorri zen ikustera beste entzenatzaile batekin. ZE URDURITASUNA!!!! baina eztenatokian denbora bat pasatzen duzunean, urduritasuna kentzen zaizu baina bueno... antzerkia bukatu eta gero iman bat eta diploma bat eman digute. Hori larunbatean izan zen baina gaur igandea, hau euki dut: Gernikara joan naiz kantatzera kantagintzako lagunekin, asko joan gara. Lizeo antzokian zen. 10 partitzipaile zeuden. Baina ez zen konpetizioa. Gaur ez naiz oso urduri ipini baina pixka bat bai... Niretzako oso ondo atera da eta gainera bi protagonista kantatu dute bakarrik: Maider eta Lorea. Super ondo abesten dute.

 Resultado de imagen de microfono con fondo tumblr

No hay comentarios:

Publicar un comentario