jueves, 21 de junio de 2018

Bostgarren maila

Ikasurte honetan denok oso ondo pasatu dugu. Naiz eta azkenego talde honetan ez egotea gustura, oso ondo pasa dut. Gainera asko ikasi dut. Klaseko lehenengo egunean lotsa neukan, baina horain oso ondo pasatzen dugu denok batera. Atsoko txangoan batez ere oso ondo pasa dugu, naiz eta beste pistina batzuetara joatea eta bero asko egotea. Taldean lan egitea asko guztatu zait, baina jendea batzuetan ez du ezer egiten edo jolasten hasten da. Lagun berriak egin dut gela honetan adibidez Daniela, lehen ez ginen ezertarako ezagutzen, baina orain lagunak gara eta batera beste lagun batzuekin jolasten dugu. Euskeran eta matematikan Jorgek oso ondo asaltzen digu gauzak, eta berarekin oso ondo pasatzen dugu beti.

Ikasurte hau oberena izan da, eta espero dut urrengoa obeagoa izatea!!!



















GANDASEGI 5.C









DSC_0696.JPG





No hay comentarios:

Publicar un comentario