jueves, 21 de junio de 2018

5.MAILA

5.maila nire kurtsorik gustukoena izan da. Lagun berriak egin ditut, gauza gehiago ikasi ditut... Maisua nire gusturako hoberena izan da, bere haserraldiak kenduta. Uste dut lan asko egin dudala. Oso erraza egin zait 5.maila.
Atzo Añanako gatz haranara joan ginen eta gero Zuhatzu Kuartangoko igerilekuetara. Atzo egindako irteeera ikasturteko nire gustukoena izan da eta Galdakora iritsi ginenean Elexaldeko igerilekuetara joan nintzen. Hainbat irteera gehiago egin ditugu, adibidez: Euskal museora, Durangora Estebanekin, Erriberako merkatura... Nire lagunak asko lagundu ditate, eskerrik asko. Hurrengo urtean gustatuko litzaideke gelakoekin aste bat joatea Galdakotik kanpo.

Espero dut seigarren mailan hobeago pasatzea.

ESKERRIK ASKO GUZTIOI!!!!!!


GANDASEGI 5.C

1 comentario:

  1. The best of escape titanium 2021: The Top 10 for our Потерел
    Потерел, Потерел westcott scissors titanium Потерел, Потерел Потерел, Потерел, Потерел, titanium tent stakes Потерел, titanium sheet Потерел, titanium plumbing Потерел, apple watch titanium vs aluminum Потерел,

    ResponderEliminar