miércoles, 13 de junio de 2018

Nire asteburu bikaina

Asteburu honeta bikain pasatu dut.

Ostiralean Leire eta Danielaren urtebetetzea euki nuen.

Resultado de imagen de voleibol de playaZapatuan goiz altzatu nintzen eta hondartzara joan nintze parti bat jokatzera. Partidoak bukatutak janari bat euki nuen  boleiboleko partiduak bukatu egin  zirelako ,koadrila guztia joan zen , txoko handi batera joan ginen eta han boleibolera jolastu genuen, gero jatera joan ginen, jan eta gero zelai errera jolastu genuen. Bero asko zegoenez  bikinietan jarri ginen eta ura gainetik botatzen asi ginen. Geroago txokotik joan ginen eta San inazio barriora joan ginen jaiak zirelako.


Resultado de imagen de giza katea galdakaoDomekan  giza katera joan nitzen gero Olaiarekin topatu nintzen eta berarekin geratu nintze etxera joan nintzen jan eta etxerako lanak egiten hasi nintzen

No hay comentarios:

Publicar un comentario