miércoles, 13 de junio de 2018

KURTXOA BUKATU

Kurtxoa bukatzear dago hori esan nahi du oporrak datozela. Ni kurtxo onetan oso onodo pasatu dut lagun berriak egin ditut...
Erlazionatutako irudia
Uda onetan Pirineotara, Barcelonara eta Zarautzera noa. Uzte dut Pirineoetan Zaldi batean igongo nahizela baina ori dena gertatu baino lehenago Urretako udalekuetara noa Maider, Uxue Garcia eta Olaiarekin, urtero joan garea eta uzte dut oso ondo pasatuko dugula. Gainera zapatu onetan Maiderrekin berriro joang onaiz Gorbeiera eta aber ez gaen nekatzen.
Erlazionatutako irudia

Horain dela gutxi Maiderrekin eta gure kuadrrilarekin urtero dekogu baskari bat eta aurten berriro joan gara Oba. Boloetara jolazten dugu gurazoekin eta urtero moduan galdu egin dugu. Gero baskaldu eta gero Maider, bere ahispa Paue, Aritz eta ni dantza bat egin genuen eta gurasoak eta kuadrilako batzuk dantza gurekin egin zuten eta desastre bat gilditu zen baina egun oso ona izan zen eta berriro baskari horri errepikatu nahi dugu.

1 comentario:

  1. Ze morro Katalin ni noa Kanpamendu batera eta Mallorcara egaskiñes nire lehenengo aldia egaskiñes

    ResponderEliminar