domingo, 8 de octubre de 2017

AITITE ETA AMAMAREKIN BAZKALTZERA

Larunbatean nire aitite eta amamarekin bazkaltzera joan nintzen.Nire ama David Bisbalen kontzertura joan zen. Paseo bat eman genuen eta lehengusinak ikusi genituen beraien lagun batekin haien etxean lo egin zuelako. Anaia nagusia, aita, aitite eta laurok San Mamesera joan ginen denda ikustera eta nire anaiari kamiseta bat erosi zioten igandean bere urtebetetzea izango delako eta niri hurrengo hilabetean baloia eta eskularruak erosiko dizkidate nire urtebetetzea izango delako ere. Nire anaiari izena eta zenbakia ipintzen ikusi nuen. Nire amama bazkaltzeko paela bat egin zuen eta oso gozo zegoen. Zigalak zeuzkan eta nire ustez ere almejak eduki behar zituen. Gero etxera joan eta nire anaia txikia nahi izan zuen pelikula ikusi genuen:  "Los descendientes 2"

OSO ONDO PASA DUT!!!                                                                                                                                                                                    











































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































No hay comentarios:

Publicar un comentario