lunes, 2 de octubre de 2017

SURF LEHIAKETA

Resultado de imagen de somo concurso de surfOstiralean Somora joan nintzen surfeko konkurtso bat ikustera, ordu bat eta piku egon ginen nire amaren autoan Somora joateko baina abesten eta margozten joan nintzen, orduan oso ondo pasatu nuen. Etxe bat alokatu genuen eta LIMUSINA bat zegoen aparkatuta etxearen ondoan, barruan txutxeak, diskoteka eta gauza gehiago zeuden, galdetu genuen ia sartu ahal ginen baina ezetz esan zuen. Gauean entrada VIIP bat oparitu zidaten hurrengo egunean kontzertu bat zegoelako eta gu lehenengo filan egongo ginen.
Hurrengo egunean, goizean, gozaldu eta kalera joan ginen. Egun osoa pasatu genuen kalean eta gaua egin zenean pijama festa egin genuen, ''Bebe Jefazo'' pelikula ikusi eta ohera joan ginen. Ez genuen kontzertura joan :( baina etxean oso oso ondo pasatu nuen nire lagunekin batera.
Asteburu bikaina pasatu dut Somon!!

2 comentarios: